Workshops

Workshop

Brei- en/of haaklessen
voor volwassenen, maar ook voor het jongeren.
Ook kinderen zijn welkom.


Kan je niet breien of haken? Wil je je kennis van vroeger weer wat ophalen?

Workshops vind ik in mijn geval een te groot woord. Het ligt meer in mijn lijn om lessen te geven. Zelfs lessen is haast een te groot woord.

Het lijkt me leuk om met een paar gasten, alleen of met je vriendin, moeder, dochter of buurvrouw samen met mij om te tafel te gaan zitten en samen bezig te zijn met handwerken.

Als je bijvoorbeeld een tas, een vest of een sjaal wilt breien of haken en je weet niet (meer) hoe het moet? Dan gaan we samen daar mee aan de slag.

Ik vraag een kleine vergoeding per les van een uur tot anderhalf uur, maar dan heb je ook wat geleerd waar je wat mee kan doen.

Je hoeft echt niet direct met een groot project te beginnen en allerlei materiaal aan te schaffen. De eerste les mag je de haaknaald of breinaalden van CreaHobby gebruiken. En het garen is gewoon een restje.
Wil je thuis verder haken of breien? We bespreken tijdens de reservering wat je dan nodig bent (of misschien heb je al een keus gemaakt uit de webshop) en dan leg ik alles van te voren klaar.
Kopje thee of koffie erbij en het wordt vast gezellig.

Wil je meer informatie of een afspraak maken? Neem dan even contact met me op via het contactformulier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten