dinsdag 4 april 2017

Paasonderzetters anno ‘2017’

Het was een poosje stil hier. Soms zijn er prioriteiten die voor gaan. En dan is er voor Me-time niet veel tijd over. Niet dat Me-time niet belangrijk is voor me, juist wel. Maar zo gaat het nu eenmaal in het leven …… en over mijn eigen prioriteiten praten is dit niet het juiste blog.

Maar positief blijven is het motto, het voorjaar komt er aan!
Het voorjaar luidt de warmte in en van warmte word ik vrolijk!

De afbeelding boven aan dit bericht zal een enkeling bekend voor komen.
Mijn Paasonderzetters! Nou ja, door mij gehaakt!
Er was al eerder een blogje over gepost, maar dat is verdwenen 😒 
Ondertussen is dit wel mijn derde stel ofzo. Schoon en netjes blijven voor een volgend jaar of voor een foto is hier niet aan de orde. Misschien herkenbaar hier en daar. Mannenhuishouding …. Niet dagelijks, maar toch …….

Het patroon herkennen jullie misschien niet direct. En toch is het een bekend patroon. Een patroon uit 1893 en gepubliceerd door Karin aan de Haak.
Zelf heb ik ze gehaakt van Catona en haaknaald 3.
Van beide kleuren een bolletje.

Geïnspireerd door een patroontje van Karin aan de Haak (het patroontje vind je hier.

Veel haakplezier




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen