woensdag 26 april 2017

Koningsdag – Prinsessen Tiara


Pasen is amper voorbij en de volgende Feestdag komt er al weer aan: Koningsdag!
Als eeuwig druk persoontje ben ik natuurlijk veel te laat met mijn projectje begonnen. Maar goed, ik zal de enige niet zijn.

De bedoeling is een slinger. Ik zocht naar een razendsnel projectje en vond het bij Crafts by Manon. Kijk maar even op haar blog. Zij had het gevonden op het blog van Emily van Traditionally Emily en het originele patroon is hier te vinden. Manon mocht het vertalen en voilà.

Het is een leuk haakwerkje en zo klaar. Een kop koffie en een uur verder en klaar was mijn Prinsessen Tiara. Ik haakte de tiara met Catona en haaknaald 2,5 mm.

Terwijl ik aan het haken was, maalde mijn hoofd zoals gewoonlijk al weer verder. En er was alweer een nieuw idee geboren. Ik haak een slinger met het kroontje in het midden!
Ergens op mijn pc staat een patroon van een vlaggetje, maar ik was niet in de buurt van de pc. Maar geen ramp, uit het hoofd kan je ook een vlaggetje maken. Zo gezegd, zo gedaan.
Het patroontje van het vlaggetje hoop ik vandaag nog online te zetten. Wil je daar niet op wachten of voor het geval het me niet lukt door tijdgebrek, Google dan maar even lezers. Het patroon houden jullie dan te goed.

Voor nu ga ik snel met mijn drukke dag verder zodat ik misschien nog tijd genoeg heb om de slinger af te maken en het patroon voor jullie op te schrijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen