donderdag 7 juli 2016

Kussen 'Present' van Ribbon XL


Als ‘a gift’ kreeg ik even geleden twee dikke klossen Ribbon XL. Haken was toch niet ‘haar ding’.
Nou, haken is wel mijn ding, dus ik was er blij mee.
Er was een boekje bij met patronen en daar heb ik een leuk kussen uitgezocht.
Ik wist iemand die ik met deze kleur en het kussen heeeel blij kon maken.
Van de warme kleur ‘Bubblegum’, zoals de kleur officieel heet was iets te weinig voor het originele patroon, daarom heb ik maar een ‘eigen touch’ aan gegeven.
En het binnenkussen (moeilijk op de afbeelding te zien) is gemaakt van een leuk stofje in een kleurtje dat ook welkom is in het huis waar het kussen naar toe gaat.
Hopelijk vinden ze het kussen net zo leuk en gezellig als ik het vind J.

Het originele pakket met het patroon kan je hier bestellen.

Veel haakplezier!

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen