dinsdag 14 juni 2016

Overhemd kussen

Laatst zag ik toch wat leuks voorbij komen op facebook J.


Helaas staat het niet op You tube, dus kan ik alleen een foto plaatsen en het linkje naar Omofon waar de video is geplaatst.

De dag ervoor had ik net een overhemd van manlief tijdens de strijk weggelegd voor de Kliko. De kraag was versleten aan de binnenkant. Iets wat voor meer mensen wel herkenbaar is. Had het al lang aan zien komen, maar hij droeg het overhemd zo graag. Voorbij dus, dachten we.
Tot ik dit filmpje zag!

Gelijk een greep naar het nog net niet verdwenen overhemd, een beetje meten, knippen, spelden en onder de naaimachine door. Zeg je dat wel zo? Onder door?


En ja, ik heb het wel gezien! In de haast een naadje dubbel gestikt L.
Ach, het was maar een grapje, gewoon voor de leuk. Maar het is een schattig en goedkoop idee!

Groetjes,







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen