woensdag 22 juni 2016

Herinneringskussen


Even geleden schreef ik een blogje over een Overhemd-kussen. Je kan het hier terug lezen.
Het idee had ik doorgestuurd naar een vriendin die een poosje geleden haar man had verloren. Ik wist dat ze een paar overhemden van haar man had bewaard. Het idee sprak haar aan. Ook voor haar kinderen als tastbare herinnering. Ze heeft ook een paar stropdassen bewaard en ze wil daar ook nog iets liefs mee doen.

En ik werd door nog iemand aangesproken over dit idee.
Zelf is ze niet handig op de naaimachine en vroeg of ik het voor haar kon maken…..
Natuurlijk deed ik dat, met liefde!

Daarom schrijf ik dit berichtje.
Als je ook een kussen wilt hebben als herinnering en niet handig bent met de naaimachine, kan ik het voor je doen.
Je stuurt het betreffende overhemd naar me toe en ik maak er een prachtig kussen van.
Het wordt daarna keurig naar je terug gestuurd en je kan het kussen zo op de bank of stoel leggen.
Dit alles voor een redelijke vergoeding inclusief de verzendkosten wordt het opgestuurd naar het opgegeven retouradres.

En het hoeft echt niet persé een herinneringskussen zijn hoor!
Het kan ook gewoon voor de LEUK! Daar kan je zelf het beste iets voor verzinnen J

Stuur me een mail over de mogelijkheden (met of zonder binnenkussen) en de prijs.
We worden het vast en zeker samen eens.


Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen