donderdag 26 mei 2016

Omslagdoek Yolanda


Een omslagdoek in geweldige kleuren!
Dit patroon van Drops 130-32 vond ik gelijk mooi.
Gelijk aan de haak uiteraard. Met Scheepjes Noorse Sokkenwol Colour 968. Die kleuren vind ik geweldig!


Maar het zat niet helemaal mee. Had ik het aan de kant gelegd om dat een ander project even voorrang had. Maar vergeten het patroon bij de opbergzak in te stoppen. Moest ik dus de hulptroepen inschakelen. Maar geholpen!!! Heerlijk, kon ik weer verder.
Garen op! En het ergste was dat het tijdelijk niet voorradig was!
Gelukkig is het nu wel weer verkrijgbaar en ik dus voor de derde maal aan de haak.
Deze sokkenwol haakt ook heerlijk weg. Met haaknaald 4, dus dat schiet ook lekker op!
Het resultaat ben ik erg blij mee. Zo gezellig die kleuren!
En heerlijk warm. De samenstelling is 20% superwash wol,40% acryl, 40% polyamide.
Voor de omslagdoek heb ik van de 400 gram een klein restje over.

De omslagdoek is te koop. Stuur bij belangstelling even een mail voor info.

Het garen zit niet in mijn assortiment, maar ik kan het wel voor je bestellen (zolang de voorraad strekt). Stuur me maar een mail en ik doe mijn best.

Momenteel zijn de volgende kleuren beschikbaar:


Veel haakplezier!

Groetjes









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen