donderdag 5 mei 2016

Temperatuurdeken 2016


Vandaag was ik eindelijk weer bij met de Temperatuurdeken van Mamarieke. De foto is niet zo geweldig omdat het al avond was. Er komen nog wel betere J.
Hier heb ik er al over verteld. Haken doe ik met Colour Crafter
Haakt heerlijk weg. En ondertussen zijn er al 93 kleuren! Ze staan allemaal in de webshop.
Maar terug naar de deken. Ik liep op een gegeven moment net zover achter als dat ik al gehaakt had. Mijn Granny's zijn nu weer helemaal up-to-date. De achterkant is nog niet om over naar huis te schrijven, daar hangen nog tig draden die afgehecht moeten worden L. Maar daar komen we ook wel weer doorheen. Elke dag een paar en dan ziet de achterkant er ook netjes uit.

Voor vandaag is dit wel weer genoeg. Ik heb nog veel meer gedaan, maar daar over een andere keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen