maandag 19 oktober 2015

Kinderponcho Violett

Is al een poosje klaar, maar het bloggen vergeet ik dan. Niet handig natuurlijk, maar ja ….


Violett heb ik gehaakt naar het bekende patroon, het patroon wat bijna iedereen gebruikt en waar ik hier en hier ook al in mijn blog over schreef.
De kleur van het garen deed me aan krokussen denken.


De poncho was zo goed als klaar. Met de rand bleef ik steken. Het is allang geen voorjaar meer en dus moest er toch wat gebeuren.


 Eigenwijs, zoals ik soms kan zijn, ik wou geen franje en geen standaard schulprandje. Op Google naar plaatjes gekeken, in mijn archief gedoken en toch maar gewoon de haaknaald en wat bolletjes garen gepakt en wat aan het friemelen gegaan. 
Zo ontstond toch een rand aan de poncho.
Zo is het ook een leuk geheel, vinden jullie ook niet?


Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen