donderdag 8 december 2016

Brei-/Haaklessen voor volwassenen

Workshop

Brei- en/of haaklessen
voor volwassenen, maar ook voor het jongeren.
Ook kinderen zijn welkom.


Kan je niet breien of haken? Wil je je kennis van vroeger weer wat ophalen?

Workshops vind ik in mijn geval een te groot woord. Het ligt meer in mijn lijn om lessen te geven. Zelfs lessen is haast een te groot woord.

Het lijkt me leuk om met een paar gasten, alleen of met je vriendin, moeder, dochter of buurvrouw samen met mij om te tafel te gaan zitten en samen bezig te zijn met handwerken.

Als je bijvoorbeeld een tas, een vest of een sjaal wilt breien of haken en je weet niet (meer) hoe het moet? Dan gaan we samen daar mee aan de slag.

Of je wilt zo'n leuke sjaal breien van sjaaltjesgaren (of bandgaren) en je kent de brei-methode niet? Of wil je werken met textiel-garen, wat je nog nooit hebt gedaan? Hier kan je niet alleen tassen van maken, maar ook hele leuke dingen voor in je interieur. Samen gaan we daar dan mee werken tot je het alleen kunt doen.

Ik vraag een kleine vergoeding per les van een uur tot anderhalf uur, maar dan heb je ook wat geleerd waar je wat mee kan doen.

Wil je meer informatie of een afspraak maken? Neem dan even contact met me op via het contactformulier.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen